suragungor canım uyku eğitimi için bence çok küçük.Ben kızıma 4-5 aylıkken uyku eğitimi vermiştim.En son uykusunu 5 te yaptırmıstım .Sonra 7.30-08.00 aksam uykusu olarak olusturmuştum.Tabi aksam uykusuna gecmeden önce rutin olusturmuştum.Aynı saatte duş,masaj, süt verme,ışığı kapatma ve 1 tane uyku müziği olacka şekilde.Bu şekilde 21 gün tekrar ettim rutine oturttum .Sonra duşu falan bıraktıgım günler oldu.Tabi ağlasada odadan çıkarmadan pışpışladım kucagımda uyku rutini oluştururken .Öncesi nasıl nerde uyuyorsa uyuttum açıkcası eğitimden önce