Hanimlar normalde son adet tarihim 13 ocak ama geç döllenme oldugu için bebeği gördüğümde 6 haftalık dedi doktor kalp atisi var pozitif dedi son 2 gündür şiddetli baş ve köz kararması bir de tansiyonum yükseldi 1 saat önce acile gittim muayne etti alttan bakti doktor bebek var ama kalp atisindan emin olamadım benim cihazım çok iyi degil dedi beni korkuttu pazartesi yada salı tekrar gel bebek küçük daha dedi bu durumu yaşayan var mi lütfen suan baya stres yaptım