Kızlar sürekli darlıyorum ama belki bileniniz vardır diye soruyorum normalde döngüm 25 28 arası 2 3 gün önce regl görmem gerekliydi ama 5 şubat kimyasal geçirdim kanamam ağrılı oldu ama kısa sürdü 3 gün normalde 5 gün adet sürem neyse 21 Pik gördüm beklemek istemedim değerlendirdim hesaplarıma göre 6 ila 8 İ adet görmem gerekiyordu sanırım ayın 6 sında mı test yaptım negatif bundan sonra döner mi ?? Yada kimyasaldan ne kadar sonra adet gördünüz gecikmeniz ne kadar oldu ???yapay zeka ayın 10 una kadar bekle adet olmazsan test yaparsın diyor geç döllenme olsa ne kadar gecikicek en fazla 2 gün geç olmaz mı ??