ozlemanneyim benim doktorum ileri dönem kayıpları için önerdiğini söyledi yani şöyle erken dönem düşükleri için önermiyorum mesela senin dedi 2 tane düşüğün olsa serklaj önermezsin ama senin 20. Haftada kısalma olmuş serklaj atılmış yine 27 haftada doğum olmuş hamileliğin ilerleyen dönem kayıpları yada erken doğumları olduğunda önlem amaçlı atılmasını uygun buluyoruz dedi , diyelim ki 8-9 haftalarda düşüğüm olsaydı yapmayacaktı