Benimde migrenim var özellikle hamileliğimin ilk 3ayı çok sık ağrı oluyordu ve geçmiyordu sonra doktorum beni nöroloji doktoruna yönlendirdi.O da magnezyum kullanmamı söyledi hatta o geçirmezse Q enzim Q10 de kullanabilirsin dedi ama ben çok şükür mağnezyum ile çaresini buldum artık arada başım ağrıyor o da çok hafif oluyor ilaç kullanmama gerek kalmıyor.Parol sanıldığı gibi pek masum bir ilaç değilmiş maalesef .Doktorum parolun bağımlılık yaptığını ve vücudun parolu istediği için tekrar ağrı yaptığını söyledi sık kullanımda