emoyrt benim tam 4. Günün sonunda gelmişti bazen hemen gelmiyor kendine kızma stres yapma buda Allah vergisi. Tuttu mu memeyi tutmadı mı? Benimki de tam tutamıyordu ben hep sağıp vermiştim, yeter ki içsinler gerisi mühim değil. Tutmasa bile göğsüne yatır arada sütün artar