Merhaba, 23.haftada banada suyumun alt sınıra yakın olduğu söylendi doktor bu su 1 ay sonra bebeğe yetmez vs diyince çok endişelenmiştim. 3 hafta boyunca min 3lt su ve her gün bir çay bardağı havuç suyu içtim. Bunların mı etkisi oldu bilmiyorum ama 3 hafta sonraki kontrolümde düzelmişti, şu an 30 haftalık oldum çok şükür kontrollerde normal çıkıyor.
Eğer sızıntı, gelişim geriliği vs yok ise sıvı alımıyla ilgili olduğunu düşünüyorum ben biraz. Umarım vaktinde sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏻