saricivciv_ Hastanede de arada kasılma oluyordu nst de sancı görüyorduk ama evse sanki daha çok karnım kasıkıyor 35.haftadayız daha nıdıcard kullanıyordum hastanede evde de onu kullanıcam bu şekilde bebegı 2 hafta tutabılırmıyım sizce