Rosegold beyza_75 kendınız aç bırakmayın sarı tuzlu leblebi, muzun üstüne tahin döküp yiyin tuzlu çubuk kraker naneli sakız iyi gelir gebelik var mıydı normal bulantı mı? Evet varsa doktor prilam yazıyor çok iyi gelir bulantıya
pnarbyrk beyza_75 çok geçmiş olsun. 11+2 hamileyim. Başından beri sürünüyorum mide bulantısı ve ağrısından. Prilam/zofer en son prizin kullanmaya başladım. Çok şükür iki gündür iyiyim. Doktorunla konuş istersen prilamla başlatır. Geç kalma ama gün geçtikçe senden gidiyor çünkü. Daha kötü olmadan git doktora ki kendinde bebeğinde beslenebilsin
bilsey pnarbyrk teşekkürler ben de onzyd 4 mg kullanıyorum ama hiç etkisini göremedim. Etken maddeleri aynı olduğu için merak ettim
nehirbvkr1 Ben artık ilaçda içemiyorum vitamınleri folik asiti ya artık ialçdanda tiksiniyorum her gün kusuyorum ne yesem çıkıyor bıktım 9+4 oldm hala geçmedi bir aydır kusuyorum ilaç kullanınca bile kusmaya başladım artık tiksindim
pnarbyrk bilsey bende çok faydasını gördüm diyemem. Prizin kullanmaya başladım. Çok şükür şimdi biraz daha rahatım