kızlar bende tutuyorum 4+6′yız yarın 5 olacağız zaten genelde su içen biri değilim aslında iftara kadar da içmiyorum e malum oruç iftardan sonra da kendimi zorlarsam öyle henüz kontrol’e gitmedim kese gözükmez diye 3 gün sonra gideceğim bir çok doğum yapmış olanlat tutma diyor ama bazı kişiler de zorlanmıyorsan tutabilirsin diyor kadın doğuma danıştım o da öyle dedi zorlanmıyorsan tutabilirsin dedi ama bilemiyorum tutmazsam da sanki zorunlu gibi hissediyorum kendimi ama tutunaca da bebegıme eziyet mi diye düşünüyorum