Arkadaşlar merhaba 21 haftalık hamileyim kızım olacak ALLAH nasip ederse inşallah ama Malesef isim konusunda halen tam olarak karar veremedik daha doğrusu ben Hazal isminden yana idim ama eşimin tarafı Hazal isminden hiç hoşlanmıyor oğlum rüzgar kızıma da rüyamı koysak bilemedim kafam çok karışık