zeynep9407 kızıma hamileyken kurdelen geçirmiştim .Hamilelik hormonlarına tepki olarak gerçekleşebiliyormuş.Hamile olduğumu kurdeşenle anlamıştım.Hamile olduğumu bilmediğim için hastane bana avil ipne yaptı,alerji ilacı verdi,losyon verdi.Ama geçmedi birtürlü.Sonra babam dedi babannem bize böyle yaparsı üç günde geçerdi dedi.Denedim ve cidden hiçbir ürün kulla öadan geçti.Yabani elma sirkesi(aktarlarda bulunuyor) kaynamıs soğumuş suyla karıştır.Pamukla kaşınan yerlere ültikerli yerlere kompres yap.Biraz yakıo ama dayan.Sonra aradan yarım saat geçince bebek yağı yada hakiki zeytinyağla nemlendir.Ve kaşımamaya çalış.Bunu bikaç kez yap günde.Ve soğuk buz uykula çok çok kaşınırsa.Sonra bana dua et cnm geçmiş olsun