Folik asit gebeliğin 3 ay öncesinde ve 3 ay sonrasında kullanılan bir vitamin .vucut depoluyor .en önemli haftası ise 6.haftası ama doktorlar 12.haftaya kadar kullandırıyor.neden kullanmıyorsunuz bu bebeğinizin için zaten omurga sinir sistemine faydası var