sweatmother Kızlar benim ilk hamileliğimde 17. Haftada da hissetim bunda yarın 13 olcak karnımda pıt pıt şeyler hissediyorum bağırsak hareketi mi acaba ahahaha bu kadar erken hissedilmez herhalde dimi 😂😂
kineem sweatmother benim üçüncü gebeliğim 20 haftalık olduk yeni yeni biraz hissediyorum bende ☺️ 13 biraz erken evet 🥰
clementine16 sweatmother 17. Haftada 1 kez 18. Haftada nerdeyse her gün seyirme şeklinde arada oluyor 💓
sweatmother kineem Bencede erken ya 😅🥰 ama ara ara kalbin atar ya karnım da öyle minik pıt pıt şeklinde hissediyorum değildir herhalde 😅🥹
Sedaa_ sweatmother ben ilk hamileliğimde oğlumu 14 haftalıkken minik minik hareketlerini hissetmiştim karnımdan bi çıkıntı olmuştu korkmuştum tecrübesizlik 😬😬