allly 26 haftalığım tekmeleri gün içinde çok hissedemiyorum çalışan anneyim ayakta kalıyorum çoğu saatlerde normal mi
serabis allly ayakta kaldığın zaman hissetmemen normal sıvı hareket ettiği için bebeğin uykusunu getiriyomuş oturdugun ya da yattıgın zamanlarsa hissediyo musun önemli olan o
selma128 allly normal tabiki dinlendiginde hareket eder icinde oldugu su duraganlasirss hissedersin obur türlü yayık ayran gibi uyur hep😂
allly serabis şu iki gündür geceleride az hissediyorum 5 tekme felan acaba gün içinde yorulduğum için olabilir mi diye düşünüyorum endişeliyim 🥺
yucellirem allly 30.haftaya kadar az ama öz hareketler hissediliyormuş o yüzden panik yapmayın demekki uslu bir bebik olabilir🤗 o haftadan sonra yaaavv bi dur artıık diyesiniz gelecek😂
yucellirem allly Ben 38.haftalığım henüz doğmadı. O minik minnoş tekmeleri arar oldum o derece.. Şuan resmen içeride boks maçı yapıyor çıkartın artık beni diyor😂😂