yusuf1308 Kızlar adetim 25 günde bir oluyor 10 şubatta oldum en son kaç defa idrar testi yaptım negatif ama 5 marta olmam lazımdı Şubat 28 cektı diye bekliyim dedim adetime 10 gün kaldı sandım geçen ama kontrol ettim uygulamadan 5 marta olmam lazımmış gebe olup erken gebelik testinde çıkmayan varmı
emineuc Bir hafta gecikince test yapmıştım negatifti, 10 gün olunca yine test yaptım çok çok silik bir çizgi vardı hatta chatcptye atmıştım çizgi var mı diye yok demişti doktora gittim kan istedi kanda 90dı betam
Olacakolcak26 emineuc merhaba bende çok düzenli oaln biriyim 4. Gün lan negatifti hala adet olmadım bugün gece 6 gğn olacak gecikmeye
emineuc En net cevabı kan testi verir elbette, biz yalnızca yorum yapabiliriz umarım gönlünüzce olur 🌺