gokce_96 Merhaba arkadaşlar 35 haftalık gebeyim tüy dökücü krem kullanmak zarar verir mi, çatı muayenesi yapılıcak ve jiletle tam alamıyorum, ağda da yaptıramam. Daha önce hamileyken kullanan var mı aramızda.
kavalakurabiyesi gokce_96 hamileliğimin başından beri kullandım ama sürekli değil ayda 1 kez olacak şekilde 37+4 haftalığız doğuma giderkende kullanacağım
flz3576 gokce_96 özel bölgeye değil ama bacaklara kullanabilirsin canım çünkü enfeksiyon yapıyor hemen çok fena gebe olmazsan bile özel bölgeye yine sürülmez çok berbat bişy özel bölge için agdaya git
selos1 Aynanın karşısında almaya çalıs bence o şekilde daha iyi alabilirsin. Tüy dökücüyü de gebelikte önermiyorlar kimyasal bide genital bölge direk ciltten emiliyor hiç riske atma derim.
gokce_96 Dsrh doktorum normal doğum için fikir olur yapalm dedi ama şart demedi tabi ki, normal doğuma uygun mu diye bakcak
kavalakurabiyesi badhomian aşırı yakıyor ben denedim acillik olduk 3 dk içinde tüm vajinamın içini yaktı bildiğin yaktı ve hamileydim günlercede geçmedi bilmiyorum belki bende yaptı sadece 😔
kavalakurabiyesi badhomian ay sorma ya travma oldu bende hamam otu yeni hamileydim birde alttan bakılıyordu yapayım dedimgünlerce tuvalete gitmek bile lüx olmuştu adını duyunca ürperiyorum
kavalakurabiyesi gokce_96 evet canım ayda 1 kez tüy dökücü kullandım doğuma giderkende kullanacağım genelde önerilmiyor gebelikte ama diğer türlüde ben alamıyorum 😂şimdiye kadarda bir sıkıntı yaşamadık Allaha şükür
buse76 gokce_96 bacak koltuk altı fln yapabilirsin ama genitalde enfeksiyon yanma yapabilir önerilmiyor zaten bir kereliğine dişini sık en iyisi ağda baştan sona ter temiz 5 dk da içinde bende doğuma yakın gideceğim ağdaya şuan kendim yapabiliyorum daha
aresyem Hangi marka tüy dökücü kullanıyorsunuz ben tüy dökücülerden hiç memnun olmadı dökmüyor nedense tüyleri