Eboz Miray_simay Tanıdığım.sezaryen.oldu oda tek.kişilik Sadece doğum.yaptığında1 kişiyi.yukarıya alıyorlar o zamanaca kimse gelemiyor yukarıya asagida bekliyorlar
Eboz Miray_simay Su şekilde 1 kişi.alıyorlar 2 kişi.giremiyor odaya biri ciksa diğerini alıyorlar sistem.oyle hemsireler yardımcı.oluyorlar