Bebeğim 2.5 aylık doğduğundan beri sadece emzirerek besliyordum bi ara isyan ettim artık emzirmekten çok sıkıldım sürekli kedimi emziriyormuş gibi hissediyorum demiştim Allah çarptı mı beni sonra bebeğime sağdığım sütleri vereyim dedim biberonla 1 hafta içinde biberona alıştı meme reddi oldu günlerce deli gibi ağladım ben emzirmek istiyorum emxirmeyi özledim dedim önceden emzirirken çektiğin videoyu açıp izledim o hissi hatırlamak için dün emzirme danışmanı geldi evime bi plan yaptık bugün bebeğim tekrar emmeye başladı sayılır o kadar güzeldi ki çok mutlu oldum emzirmek Veli nimetmiş arkadaşlar emzirmenin comforu var ama maalesef mamanın yok gece uyanıyordu deli gibi ağlıyordu mamayı hazırlayıp ağzına tıkana kadar