Hamileligi çok seven bir anne değilim maalesef keşke hamilelik 6 ay falan olsaydı ya neyse işin şakasını bırakayım bugün 39+1 oldum 30. Haftamda uyuz oldum hala tam iylesmis değilim dogurmadan iyles dedi ama evde benden başka kaşınan yok.. hamilelik kolestasindan şüphelendiler test yaptım temiz çıktı.. 2 gündür çok kötü basur oldum ölümlerdeyim yürümekte zorluk çekiyorum.. 3. Gebeliğim beni zorladı baya Allah hepimizi tek sancıda kurtarsın. Bugün sancima baktılar alttan muayene de oldum ne açılma var ne başka bişey