canandag0 ben çok araştırdım kuranda geçiyor diye biliyordum geçmiyormuş kökei ibraniceymiş elizebeth ismini fsrklı bir formu ama Asila olarak Arapça kökenli olarak geçen var o da asil soydan gelen ve ikindi akşamı anlamını taşıyor eşim koymak istiyordu araştırdık vazgeçmiştik