redhead ben de ilk bebeğime hamileyken olmuşum ama hiç anlamadım, vücudumun sadece bir yeri çok kaşınıyordu oraya yerleşmiş. Doğumdan sonra bebeğim 2 aylık olunca farkettim, hemen cildiyeye gittim tabi. Bi ilaç hazırlattı bana 3 gün onu kullandım hiç yıkanmadan. Bütün evi temizledik bütün kıyafetlerimiz yıkandı ütülendi. Çok şükür bebeğime geçmedi. Bebeğimin banyo suyuna hep lavanta yağı damlatıyordum, lavanta yağının kokusunu sevmezlermiş buna bağlıyorum 🙏🏻