Merhabalar çok stresli bi haftanın sonunda bugün bebeğimin kalp atışını duyduk 6.haftamdayım. Doktor kanama kesesi olduğunu söyledi ve progestan ilaç verdi. Bunun nornal olduğunu söyledi ama bunu ilk defa duydum çevremde hiç duymamştım. Bu durumu yaşayan var mı