21 haftadayizzz bel ağrısı çok fazla var sanki son aylarmdaym gibi haraket etmekte zorlanıyorm bazen bebişin harakerlerini bariz hissediyorum dışardan da belli oluyor eşim falan da harakerlerini görüyor bebekte bişey olduğunu düşünmuyorum ama bel ağrısıyla baş edemiyorum nasıl hafifletebilirum