merhaba 6+6 haftalık gebeliğim var bugün doktora gittim kese ve embriyo var ama kalp atışı yok suana kadar olucaktı ve sabah gittiğimde biraz kanama leke gibi geldi kalp atışı yok bu sağlıksız gebelik dendi kürtaj olucan dedi ben tam karar vermişken kürtaja bazı yakınlarım izin vermedi küçük şey kendiliğinden düşer kürtaj olursan kolay kolay hamile kalmazsın dediler hala kanamam yok sabah leke gibi vardı daha kürtaj olmadım ne yapacağımı bilmiyorum bilgisi olan varmı arkadaşlar