Neslihan42 Merhaba arkadaşlar 22+5 haftalık hamileyim bugün detaylı ultrasona gittim devlete sadece baktı bana bi açıklama yapmadılar doktora sonucları gönderdik dediler sizdede öyle oldu mu ?
Deletedmom277 Neslihan42 Sız sormadınız mı her şey yolunda mı diye gerçi onun sana söylemesi lazım sorun yok vs diye söylemediyse siz sorsaydınız
zuzulice Neslihan42 bende araştırma hastanesinde yaptırdım banada acıklama yaptı ve baktığı organlarının ölçüleri vs hakkında bir dosya yazılı rapor verdi
Neslihan42 Deletedmom277 gittim yanlarına doktora gönderdik dedi sonra başka şeyle ilgilenince çıktım bende
SelmAkqun Bana açıklama yaptı aynı şeyleri kendi doktorumda söyledi zaten bazıları cok ilqisiz oluo bana iiler denk qeldi sanırm devletten yakınan çok war malesef
Neslihan42 SelmAkqun iyi veya kötü malesef bisey demedi bende normal galiba dedim söylememesi ama söyleniyormus demekki
SelmAkqun Neslihan42 sorsaydn ya canm ben ne sorduysam terslemeden cewap werdi hep saolsun hatta yannda öqrenmek icin baska bi doktor adayı wardı ona anlatırkende hep dinledim ☺