Bu testi perşembe günü döngümün 13. Günü yaptım daha fazla koyulaşmadı acaba gece mi pik oldu diye düşündüm. Bu koyuluktan sonra da yavaş yavaş silikleşti zaten sizce hamile kalmak için yeterli bi koyuluk mu? kafam çok karıştı. Sanki daha da koyu olması gerekiyormuş gibi geliyor
