lonelymom1 Yasafi-23 bende kullandım çok ihmal ettiğim için 80 e düşmüştü anksiyeteye yakalandım iğne ve hap tedavisinden sonra duzeldim çok şükür 🥲
neym Benim de 12. haftalarda vardı iki kutu iğne verdi ilk kutu beş gün boyunca her gün ikinci kutu haftada bir olmak üzere beş hafta boyunca kullandım
Yasafi-23 lonelymom1 çok geçmiş olsun canım benim. Demek ki önemliymiş. Ben de gebelikte bebeğe zararı olurmuş diye kaygılandım. Yapayım.
lonelymom1 Yasafi-23 hayır zararı olmaz genelde 1. trimester sonrası önerirler. Bu süreçte bebekte senden besleniyor hem sen hem o etkilenir bu durumdan hemde doğumdan sonra lohusa depresyonunu tetikler sütünü etkiler bebeğin gelişimi için çok önemli aslında kisacasi.