Kızlar bugun öğle saatlerinde sumuksu pembe akıntım geldi sonrasında normal akıntıya döndü suanki akıntım yine sumuksu ama beyaz nisan mi oluyor bu çarşamba doktora gittiğimde 3 santim aciklik vardı ama sanci vs uok ara ara sadece belim agriyor bide kasıklarımda iğne gibi batmalar 38 haftalik gebeyim