zeynaa16 flowerrx ilişkileri değerlendiremedik şimdi doğal gebelik takibi yapıyoruz bu ay ama geciktim 3.günüm adet olursam aşılama yapılacak tekrar.
Aycicegim flowerrx aşılamadan önce rahim filmi çekilmeniz gerekiyordu belki tüpleriniz tıkalıydı aşılamanın anlamı kalmıyor o zaman kusura bakmayın bence aynı doktorla devam etmeyin yanlış protokol düzenlemişler size
anonim211 flowerrx tüpün açık olup olmadığını bilmeden nasıl aşılama yaparlar boşuna para verdin belki tüpün tıkalı nerden biliyorlar bence doktorunu değiştir. Ben hsg çektirdim 3.ayın sonunda hamile kaldım fakat kimyasal oldu