Kırmızı kanama olmadığı sürece korkulacak bişey yok deniliyor 15+3 haftalık hamileyim hala arada adet sancısı gibi ağrım oluyor kasık bel ağrısı felan bol su içip dinlenin ağır kaldırmayın ama içim rahat etsin derseniz Bi gidin doktora ne olur ne olmaz