sinemysbaby Haftadayım kızlar ama bugün sabahtan beri boşluklarım (yanlarım) ağrıyor ve alt karın bölgesi. Özellikle oturduğum yerden kalkarken ya da hareket ederken. Normal mi? Sizde de oluyor mu.
Mihrasina_ sinemysbaby bebek baskı yapıyorsa normal ama genelde daha ileri haftalarda olur o agrolar için baya etken geldi bana bir doktora sorun isterseniz
sinemysbaby aframoms13 gebelikte ne alaka, hiç bağdaştıramadım. Bel ağrısı okeyde . Yanlar boşluklar ne alaka ☺️
melisblog sinemysbaby genelde idrar yolu enfeksiyonunda veya vajinal enfeksiyonda oluyor bu ağrılar bi doktora görünmenizi tavsiye ederim ben çok yaşıyorum her gitmeme enfeksiyon çıkıyor malesef
aframoms13 sinemysbaby orayı tekmeliyor sanırım😅 ben abartısız 24.haftadan 36.haftaya kadar çektim. Kızım çok hareketliydi
gvnrzz sinemysbaby enfeksiyonsa ilerleyebilir. Acile de gidebilirdiniz. Benim enfeksiyondan öyle olmustum ilk gebeliğimde
sinemysbaby aframoms13 içerde ne olduğunu bilmiyorum ama her yeni şeye çok tedirgin oluyorum artık ☺️ idrar testi vericem bir hafta sonra ondan da şüphelendim
aframoms13 sinemysbaby temkinli olmakta fayda var. Benim testler temiz çıkmıştı zaten bebek de hareketli olunca doktorum normal demişti😬
cemreveminnosunannesi Ayy benim de ağrıyor yanlarım, sol tarafı daha çok hatta. Geçen doktor ultrasonla bakarken baya ağrıdı. Benim de erkek. İlk kızımda çok rahattım. Bu daha ilk haftalardan oturup kalkarken zorluyor