Burcak61 Bugün uyandığımdan beri kasıklarımda ağrım var Progestan kullanıyorum lekelenme kanama yok ılık duş aldım ama geçmedi acaba normal mi yoksa doktora mı gitmeliyim
Haribo42 Burcak61 ya nroaml diyolar ama benm kuzenim’o haftalarda ben daha 14 ama o gitti kasik agrisindan rahimde gevseme varmis demis merdiven bile cikmaa igne vermis yatiyo 2 haftadir cinsiel iliskiyide yasaklamislar
Burcak61 Haribo42 ben zaten gebeliğin başında iki hafta serbest ti sonra yasak dedi doktor aylardır yasak progestan ı da 3 aya yakındır kullanıyorum umarım öyle bişe yoktur benim plasentam aşağıda korkum o birazda
Burcak61 RdvnMlkn benim plasenta aşağıda o yüzden korktum ama sanki azalıyor umarım farklı bişe yoktur
Eminekazar Burcak61 bende geçen hafta gittim muayeneye benimde plesantam aşağıdaymış buda kasık ağrısı yaparmış doktor öyle söyledi arada oluyor ama öyle çok şiddetli değil yani ağrıların normal olduğunu söylemişti. Bende şuan 22+2 yim
Burcak61 Eminekazar belki de hala çıkmamıştır plasenta yukarı ondan ağrı yapmıştır benimde 22+3 de kontrolüm var bakalım ne diyecek