Beybimelisa Kızlar iftar için sütlü kadayıf tatlısı yaptım sanırım hamurlaşti nasıl düzeltebilirim? Tekrardan fırına versem alt kısmı iyi pişsin diye sizce olur mu
nurellanurrrr Beybimelisa ChatGPT ye sordum 150 160 derece fırında 15 dk beklet fazla sütü çeker hamurluk gider dedi,diğer yöntem olarak da tavada bi miktar kadayıf kavurup üzerine serp dedi 😅 nasıl olur bilmem
Beybimelisa pembeayakkabilikiz Ya okadar ceviz koydum ki içine avuç avuç attım ya çöpe gitmesin :( çaresi yok mu
pembeayakkabilikiz Beybimelisa valla canım hastanedeyız şu an bende doğum yaptım buralarda gezınırken gördüm sordum anneme duzelmez dedı ☹️
Beybimelisa _pearl oldu maalesef düşünemedim iyice rezil oldu eşimle sadece üst kısmını yedik gerisi maalesef çöp:(