- haftadayım genetik olarak da çatlamaya meyilliyim annem çok çatlamış o yüzden hamile olduğumu öğrendiğim günden beri yağları kullanıyorum. Şimdiye kadar kullandıklarım;
1) Lierac: ben bunu hiç beğenmedim ve neden bu kadar beğenildiğini de anlamadım mantıken çatlamamak için cildimize nem vermesi lazım ama bu ürün jel formunda böyle yapısı ultrason jeli gibi. sürdükten sonra hemen kuruyor zaten bir şey sürmemiş gibi oluyorum. yarısı dolu ürünün elim gitmiyo hiç sırf bitsin diye gün içinde bi sürüyorum ama şimdiki aklım olsa almazdım
2) bioderma atoderm kuru yağ: bu lieraca göre daha güzel sürmesi kolay hafif bi yapısı var yağ ama su gibi yapısı baya akışkan. cilt tarafından hemen emiliyor bir şişe bitirdim bi daha almadım
3) bio oil yağ(turuncu olan): benim asıl favorim bu. oldukça yağlı bi his bırakıyo ama kıyafette leke bırakmıyo. sabah akşam sürdüm bunu gerçekten çok güzel nemlendiriyor şu an 6. şişemdeyim bitmek üzere henüz doğuma 1 ay olduğu için tekrar alacağım
4) bioderma intensive baume: bu yağ değil krem formunda ve oldukça bereketli bir ürün harika nemlendiriyor bütün vücuduma hatta yüzüme bile sürüyorum bunu. çok memnun kaldım hamileliğimden sonra da kullanacağım bunu
5)hindistan cevizi yağı: evet doğal falan ama kıyafette leke bırakıyor. özellikle işe gittiğim için sabahları bunu süremedim mesela çok da konforlu değil kullanması
Şimdiye kadar hiç çatlağım olmadı dediğim gibi bu konuda genetik açıdan şanslı da değilim aslında. ama çatlamadıysam bence bunu iki ürüne borçluyum; bio oil ve üzerine bioderma kremi her gün sabah akşam mutlaka kullandım. ikisini üst üste sürünce nem bombası oluyor resmen