Mavininbiri betullsahinn Doğuma 2,3 kala ishal olunuyor normalde. Bende şuan 40. Haftaya girdim başladı doğum habercisi insAllah
Admsarzu betullsahinn ben 38+2 yim 2 gündür ishalim 🫣 karnımda da pis pis gelip giden adet ağrısı gibi agrı var belime vuruyor bakalım nolcak bekliyorum