mervekalkann Merhabalar, 2 hafta sonra şeker için ölçüm yaptıracağım devlette yaptırmayı düşünüyorum. Süreç nasıl ilerliyor? Kadın doğuma mı yine randevu almamız gerekiyor. Yaptıranlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi..
Isimsiz6 mervekalkann evet canım kadın doguma gidiyorsun ilk aclık kanını alıyorlar sonra 5 dk ıcınde sekerim suyu ıcmenı soylıcekler ıctıkten 1 saat sonra kan verıceksın sonra 2 cı saatinde de yıne kan verıceksın bu aralarda su dahil ıcırmemıslerdı bana sımdiden kolay gelip geçsin inşallah
mervekalkann Isimsiz6 teşekkür ederim 🫶🏻 peki randevu alırken açıklama kısmına belirtmem gerekir mi yoksa gittiğimde hem muayenem olup hem de şeker ölçümü yaptıracağım dediğimde hemen yönlendirirler mi.
Isimsiz6 mervekalkann zaten o haftadaysan sana soyler doktorun demezse sen soyle hatırlat yanı ne olur ne olmaz ac gıtte garanti olsun