İlk gebeliğimde 39+5 de olmuştum ama kızımın suyu bitmişti bu yüzden erkene çektik. Normalde doktor 40 haftanın sonuna doğru diyordu. İkincö gebeliğim ikizdi beklemedi hanfendiler 36 da oldum. Şimdi 3. Gebeliğim daha doktor bu konu hakkında bişey demedi