Merhaba, 5+2 ilk defa doktor kontrolüne gittim. 3 mart hcg 610 du bugün 7 mart çektirdim 1767 çıktı keseyi vajinadan ve karından göremedi. Hcg n yavaş ilerlemiş dış gebelik muhtemelen hemen zeynep kamile yatış yap sonlandırsınlar dedi. İçim rahat etmedi kalktım istanbuldan izmite geldim başka bir doktor vajinada keseyi gördü %99 dış gebelik yok ama kesen çok küçük muhtemelen bebek tutunmayacak sen de ona tutunma dedi. Pzt yine gel 7 mm olmazsa zaten kanaman olur düşer dedi. Ultasonda folik çapı 4.10 mm yazıyor