sedaa_snr ben hamileliğimde dokuz ay boyunca kanama yaşadım fakat benim ilk üç ayım da kist varmış ondan kanamam oluyormuş daha sonra kanamaları hiç bilmiyorum doktor normal normalde diyip beni gönderiyordu çok şükür kızımla doğdu ama acile gittin yani ben her kanamamda gidiyordum ama alttan da baktırmayın