Fatmanur_0416 selma128 ben doktoruma sorarak ağrı kesici ya da kas gevşetici krem sürüyorum rahatlıyordu halen de öyle yapıyorum
burcuo selma128 Ben de 5.aydayım, özellikle 2 haftadır falan bel ağrım arttı. Hamile yogası yapıyorum, çok iyi geliyor. 2-3 hareket bile yapsanız fayda görürsünüz. YouTube’da vardır videolar.