Derya2 35 haftalık olduk son günlerde akıntımda artış var normaldede hep olurdu ıslaklık falan ama bazen daha fazla akıyor sarı renkte oluyor bu su gelmesi değildir dimi bilen varmi ilk hamileliğim su gelirse anlamazsam diye korkuyorum
ongen Derya2 ben de bugun 36 oldum aynı durum var. Hatta sümüksü yeşilimsi akıntı bile geldi doktorum enfeksiyon dedi fitil verdi ama hala var akıntı
ysmn08 Derya2 suan 37+1 im bende de oluyodu hala oluyor doktoruma camaşırım bazen ıslak oluyor diye su akıntısı falan mı dedim bilmediğin için bacaklarından aşağı sızıntı şeklinde falan inmiyorsa degil demişti
beingmom aynı şeyi ben de merak ediyorum. 37 hafta hamileyim. Son günlerde sarımsı akıntı oluyor, kaşınma, yanma vs yok. Bilen var mı? Ne olabilir?
Derya2 beingmom evet bendede kaşınma yanma yok ama bazen sarı akıntı oluyor benim idrar tahlilimde biraz enfeksiyon çıktı ama bilmiyorum ondan mi
Derya2 ongen benimde sarı renkte var idrar yolu enfeksiyonu çıktı belkide ondan bilemiyorum ama su değildir galiba bazen biden akıntı oluyor
Derya2 ysmn08 anladım teşekkür ederim dediğiniz gibi çamaşırım ıslak oluyor anlamazsam diye korkuyorum ama sanırım su gelmesi daha farklı
ezgikara710 Bende aynı sorunu yaşıyorum ya bi kaç gündür acaba suyum mu sızıyo diye korkuyordum 36+3 haftalığım Demekki son zamanlarda normal
Derya2 ezgikara710 evet demek ki normal başkalarının da aynı şeyi yaşadığını görünce biraz rahatlıyor insan
Mihrasina_ Bendede durum ayrı sarımsı ve daha sulu bu haftalarda normalmış kızlar vücut doğuma hazırlık yapıyormuş
Derya2 Mihrasina_ teşekkür ederim cevabınız için içim rahatladı su geliyor da anlamıyor muyum diye geldi aklıma
ezgikara710 Derya2 yinede doktoruna danış belki enfeksiyon varsa ilaç yazar doğuma kadar rahatlatır seni