Sedef-345 Yilmayse bende aynı durumdayım isyannnnnnnn 🤣🤣🤣🤣 Doğumdan sonra sönmelerini temenni ediyorum . Sönmezse bebeğim emmeyi bıraktıktan sonra küçültmeyi düşünüyorum . Normalde de rahatsız oluyordum zaten
Tubi42 Vala canım benimde öyle oldu aşırı büyüdü 24 haftalık hamileyim bende ilerleyen zamanlarda dahada çok buyuycekmis🙄
Sedef-345 Tubi42 bende 24 e girmek üzereyim daha fazla büyürse Patlıycaklar :( şaka maka Mora’mın bozuldu şimdi
FasulyeveAnnesi Yilmayse hepimizin öyle sanırsın ağzımıza girecek 😀 olsun bebişlerimizin canı sağolsun..
hunilimom Yilmayse bende aynı şekilde canım 85 ile hamile kaldım evde sutyen takamıyorum zaten acıyor dışarı çıkarken de büyük bir sutyen aldım atletimin üstüne takıyorum valla 😂😂
Deletedmom143 Bendede 16 haftalik olucaz.75 idim ya🙄Cok buyudu zaten(neredeyse 85 olmus 90 aldim aman aman🤣
NimetDilmen Yilmayse Ben 85 le hamile kaldım 23 haftaliqim hâlâ 85. Sütüm olmaz die korkuyorm. Büyümemesi sut olmamasina mı isaret acaba
Merve2332 NimetDilmen süt bezi oluşuyor demek, küçük göğüslü çok güzel sütü gelenler var hiç korkma , depo küçük olur sadece 😅
Deletedmom143 Sedef-345 hihihi dogru soyledin.Annemde oyle derdi biz kucukken.derdiki sizi emzirmekden ne hala geldi🤣🤣Ameliyat edicem yaaaa yeter artik?🤣🤣Ablam soylerdi annecim yeter boyle daha guzel.kiz sapik idi zaten🤣Annem zayifladi kuculdu zaten.bende oyle olucam umarim🤣