Kızlar selam dün doktor kontrolüm vardı normalde son adetime göre 12+2 çıkmaları gerek benimkiler 13+1 çıktılar ikisi de . Doktor detaylı baktı her iki bebeğe de tek tek inceledi . Birinin ense kalınlığı 1,3 birinin 1,4 dedi . Burun kemikleri var dedi . Organlarını gösterdi parmaklarına kadar gösterdi . Bir hiç beklemiyordum birden ilk bebeğe bakarken annesi bu yüzde 95 kız dedi . Diğer bebeğe bakarken de bu da yüzde 95 kız dedi . Yanılabilirim dedi ama yüzde 95 lik oran yüksek değil mi ? Bir de ikisini birden o şekilde görmesi doğruluyor bence . Fetal dna yaptırdım onun sonucu da 1 haftaya çıkacak . Riskli bir gebelik olduğu halde çok güvende ve mutlu hissediyorum . Hiç aklımda acabalar yok her şey çok güzel olacak inanıyorum . Allah tüm hamilelere evlatlarını kucağına almayı bekleyen annelere o günleri göstersin 🙏Tek yumurta ikizi adayı annelerim sizler nasılsınız ? Cinsiyet tahmini oldu mu ? Detaylıya girdiniz mi ?