kizinaasikanne ah çok güzel, devlet mi özel mi, siz dikilirken bebeği nerede nasıl beklettiler ? Benim ilk doğumum özeldeydi birlikte çıksak demiştim ameliyathaneyi çok soğuk tutuyoruz bebek için riskli üşür deyip hemen çıkartmışlardı :( bu devlette olacak nasipse, inşallah temasımız daha uzun sürer çok az ayrı kalırız biz de 🙏🏼