gizemiaaa Haftadayım şuan bulantı pik yapmış durumda sabah uyandığımda başlıyor taa ki gece uyuyana kadar devam ediyor ne bir şey yiyesim var ne su içesim suyu bile soğuk içmem lazım bulantı olmaması için. İşin kötü yanı kusamıyorum sadece bulantı bu daha da yoruyor Allah aşkına ne iyi gelir hayat enerjim yok oldu resmen
hayirlisi06 gizemiaaa prizin içiyordum biliyorum zor ama geçecek… 12 haftada bitecek inşallah sabır sabır sabır bana da dua et