Merhabalar ben tüp bebek transferi oldum
16.02.2026
Sonra pozitif gördüm
( Transferin 6 gün BETA )
öğrendim. Beta değerleri bunlar
22.02: 29.9
24.02 : 88.7
- 02 : 247.8
- 02: 438.2 ( 483.13 )
01.03: 1000
04.03: 2679.04
Ama 04.03.2026 bir lekelenme yaşadım ama kırmızıydı leke şeklinde sonra kayboldu hala yok.
Bugün Muayene oldum ama doktor kese görmedi tekrar pazartesi beni çağırdı.
Acaba erken mi gittim ya da lekelenme yaşadığım için düşük mü yapıyorum çünkü kanamam yok herhangi bir ağrım yok anlayamadım. Beta değerimi de çok güzel artıyordu.