merve588 ahfer bence güzel bir isim ama kimseye danışma derim her kafadan bir ses cikar kafan karışır icine sinen neyse onu koy 🫶🏻
ahfer yineaylardankasim sağol canım neden peki tercih etmemeniz ,hangi isim daha çok seviyorsunuz,aklımda Başka isimler de var ,Ali mahir, Mehmet Salih ve umut Aras ….
yineaylardankasim ahfer yani hoşuma gitmiyor iki isim ya özel bi sebebi aslında Ali ismini çok severim ama bence Ali Mahir daha karizmatik durmuş
ahfer merve588 sağol canım bı olumlu yorum gördüm beş yıl sonunda oldu diye umut koymak istedik tabi daha belki dusunecez ama şimdilik bu isme yakınız,❤️
ahfer mutl su an 16+5 ama eminim ki bir gün önden gidiyor şimdiden dedim ya daha da önden gidecek gibi geliyor, tombiş bebekler bence çok tatlı 🫠