14 hf gebeyım bir kızım var .basta tabıkı sağlıklı olsunlar Dün dr cinsıyetıne kız dedı . Hormonlardanmıdır nedır üzüldüm. 1 kız 1 oğlanla bu defterı kapatmak isterdım . Eşim teselli edıuor cok dert etmıyor bunu . Böyle düşündüğüm için bir yanımda cok suclu hissedıyorumc