agilkaya 13 haftalıkken önlem amaçlı atıldı , şuan 25 haftalığım çok şükür 🙏 yatarak geçirmiyorum ama dikkat ediyorum 10 dk iş yapıyorsam yarım saat dinleniyorum uzanıyorum yada oturuyorum . Onun dışında kendimi yormadan mağaza bile geziyorum otura otura dinlenerek diyim. Kasılmalarım oluyor ilaç kullanıyorum onun için . Birde oğlum var 4,5 yaşında okula gidiyor ama hafta sonu veya akşamları beni biraz yoruyor , yapacak bişey yok eşimde destek oluyo sağolsun onun dışında destekçim yok evde . Bu arada ilk hamileliğimde acil serklaj olmuştum ama serklaja rağmen 27 haftada erken doğum olmuştu . Sizin nasıl geçiyor 🥰